FF

I går var jag och bestaste Sarah i Fair Fax malen... ÄNTLIGEN!!!
vi hade inte sett varandra på nästan 2 veckor!! vilket aldrig mer får hända! 

Ja vi gick och shoppade och käkade, vi åt thaimat. 
Jag köpte en skinnjacka, en kofta och en kjol till haloween. 
Man måste vara ute i god tid här när det gäller haloween, för folk e galna här. Och vi ska ju vara bäst, så jag började
redan igår. det kommer bli grymt!
Jag köpte en ögonbrynspenna också. Jag e trött på mina ljusa ögonbryn. men jag vill inte färga dom heller
för jag blir aldrig nöjd när jag gör det.. så jag får börja måla dom istället!
Skinnjackan

Kofta


Kjolen till outfiten får ni se sen när hela outfiten e klar..


Efter malen stängde, åkte vi och köpte cola, sen satt vi oss ner och bara prata och tog det lugnt!

Jo jagprovade olika benor också på mitt hår. Hm jag vet inte, jag skulle vilja ha mer snebena..
men jag ska jobba på de! ni ser på bilden här neranför, då har jag lagt över mer hår.



Ja men gårdagen gjorde mina 2 veckor iaf.. Nu e de bara 4 dar kvar till fredag! JEEJJJEE

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha de e fan inte okej att mincpbränna syns, haha! o du ah rätt, att vi inte ska ses på 2 veckor, det finns inte på världskartan! (:

2009-08-25 @ 04:45:24
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0