fredagen,lördag,söndag

Först var vi på Sarahs HC tennis ett tag. Vi åkte dit extra tidigt för tennisläraren är aaaass het! lovar er...
Sen hände vi vid poolen. Sen på kvällen så åkte vi hem till P och E, så var de fest där..
sen drog vi ut på klubben.. Men som ni vet är varken jag eller Sarah 21. Men det var deras kusin som ägde stället så dom snika in oss bakvägen. de va grymt där inne!  
När vi kom hem till Sarah igen kl 8 på morgonen (jag var verkligen full kl 8 på morgonen?) så var såklart hela hennes Host family vaken. Så kom hennes barn och ,, ååh so You have a sleepover. Vi ba.. nee haha vi har inte lagt oss än!
Sen vaknade vi kl 7 på kvällen på lördagen, gick och käkade sen taggade vi om igen!
Vi gick ut på Ibiza, blev insläppta som över 21 och fick band att vi var tillåtna att dricka! Hur bra är inte det? 
så det serverades drinkar och hela köret..
DETTA LIV FÅR INTE SLUTA! okej!
Det va AWESOME!!!!!

Jag har min nya kjol på mig.

Dubble gulp, älskar våra gulp!



21 bandet!!!



OCH SÖNDAG VI HAR SJÄLVKLART LEGAT VID POOLEN!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0