G

SOM E GALET!
mjooo.. hahah fattar ni hur livet är här?
nej jag tror fan inte det! det är helt sjukt! men jag gillare....... hahaha
så jävla jävla sjukt.... ni kommer aldrig att förstå!! IAF helgen:
Fredag drog jag och Sarah på roof party, ja det e som det heter.. Fest på taket! Galet kul iaf!
Vi gick som på moln, träffade alla badvakter. För roof partyt var för alla badvakter, najs va.
Haha vi sa innan liksom vi kan inte göra nå dumt, för då kan vi inte gå till poolen!!! jaja what ever!!
Iaf där uppe på taket så tappaj ag bort sarah lite sådär mellan åt. Så kommer de fram en Svart jävla neger med
rasta flätor skakar runt mej och skriker: "Vad är lösenordet för att få dej? Vad är ditt lösenordet?" Jag ba freak, släpp mej!!! gaaah

Lördag va Sarah lite halvt deckad på dagen, så jag drog till Malen och shoppade! ni ska få se vad....
Vi var riktigt sega iaf, men sådär vid 8 tiden piggna vi till!! vi käkade, och sen vara bara o fräscha och köra!!
vi åkte till klubben FUR= favoriten! haha... de va sjuuuuuukt kul, och det var sjuuuuuukt mkt folk!
haha, dom flesta där inne tycker nog att vi e så kalla som det går att vara.. haha.. vi träffade några där inne,
som var sköna som vi dansade med. så kom det fram andra killar och också ville dansa, vi ba NO med händerna högt uppe.
han ba: dee va kallt... haha hur många har frågat er i kväll,, aah typ 30, och hur många har ni sagt nej till? 30! hahah
Kallt! 
Sen när det stängde blev vi erbjudna både det ena och det andra. En efterfest iaf, de lät as kul och killen som fråga
var het. han va de. HAN VA DE SARAH!! :P han va de .....
men vi åkte inte med på den, även fast det lät kul...
Sen blev vi erbjudna hasch, jaja det blev vi. 
Sen blev jag typ gift. sen blev typ dödade.. haha
När vi gick på trotoaren när vi va nästan hemma (jag vet hemma e hos dej sarah, jag bor där igentligen!) så går vi och skrattar o sådär, går förbi typ 10 killar.. en kommer från en bil, han e aas sur han ba faan,, kommer ni inte tillbaka om 4 sek dödar jag er. VI BA JAJA!!! sen går vi in på Sleven..
sen skulle vi ta oss hem, men tror ni att vi hittar en jävla taxi bil eller. haha vi ba gick där "i ett av de osäkra områdena i DC" barra. Där yra vi runt kl4. Int nog med de så kom världens, då menar jag verkligen VÄRLDENS vatten skuur!!!!
så vi lagomt heta sådär, där står vi haha! sen slutar vi där. okej! aja vi kom väl hem säkert kan man väl saäga? sådär vid 6 tiden. SÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUUUUKT KUUUUUUUUUUUUUUL! JAG♥DET HÄR 





Kommentarer
Postat av: Sarah

C...ja va inte halvt deckad, ja va fan död! medvetslös...skojar inte ;p

2009-08-03 @ 03:36:46
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0