hello darlingar!!

tjenixxxxsisen!!
Underbart underbart underbart! kanon väder idag! jag och Sarah har vart och shoppat lite idag, samt ledat vid poolen!
och ja det gick bra, även fast det kunde ha blivit skämmigt men ja, de gick bra!
handla en klänning och en kjol. Ni kan inte få se nu för dumma lilla jag har inte sladden med mej! jag vet! förlåt!

aaah de e fredag idag!!! YEEEEEEEEEEEEY!!! (hahaha med storabokstäver!!!) det var internt.......

hah, GREJJEN är den.. att jag skulle kunna skriva skiten ur er, va vi gör och vad som händer.
Men grejjen är den att det inte alls e lika roligt när man läser det som det ÄR!!! eller VAR!!

haha som när jag och sarah skulle till malen (köpcentrum),, haha då går vi på trottoaren..
Sarah vänder sej typ om och säger De e reavee.(hennes host pappa) Ja ba: nee
Hon ba: Det är min bil, det är min bil!!!
så börjar hon att gå mot den.... Jag bara: men va håller du på med?
Det är min bil!!
så går hon mot den.... han vevar ner rutan, och säger ARE YOU OK?
hahahaha, såklart det inte var Ravee... haha

jag och sarah höll på att dö!!! HAHAHAHA fatta om han inte hade vevat ner rutan. då hade hon seriöst
hoppat in i bilen! hahahaha..
för hon va 93792642% säker på att det var han!! SÅ JÄVLA JÄVLA KUL!!
men ni fattar noginte... sorry..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, dom fattar nog inte nej, o C...jag hatar dig o tycker due tjock..fan typ 18 dagar nu ...:( inte okej, okej! haha

2009-08-09 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0