Idag har jag

Idag stallde jag klockan pa halv 9, jag skulle va duktig och ga upp och fixa security card tankte jag.
Men sen vaknar jag av att Sarah ringer och borjar babbla pa om allt.. ja ba, men klockan e ju fan tidigt ( jag trodde den va sa dar vid 8)  hon ba NEE Carro!! klockan e fan snart 10! Ja ba,, what?
Sa da vare bara att slanga sej upp ! aka till security office, och fixa de. och det var som HP sa, att
man ska vara dar nar det oppnar. Som jag hade tankt!! for jag fick vanta i ko i en timme. OVART!!! ja
men nu har jag det gjort iaf....

Nu ska jag snart pa LCC mote. drygt kanns de idag.. jag hade velat attd e skulle vart en annan dag,,

Jo har jag sagt det att det gar finfint att kora aven fast vagarna e aaaas stora och de kommer bilar lite har och var!
men de funkar.. hah amen nar jag skulle aka hem efter att ha slappt av Sarah sa vill jag svanga vanster sa jag staller mej i vanster filen..  Vilket var en fil i den andra riktningen, sa nar billarna kommer fick dom damp pa mej och borja tuta och herja.. jaa inte sa konstigt iochfor sej.. men men whatever e man fran sverige sa e man ;)


fan jag far inte tag i Emelie nu, jag som hade tankt att vi skulle aka tillsammans till LCC motet. aja whatever
hoppas jag far tag i na!


PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0