javligt dalig bloggning

jag vet!!! men jag e ju pa semester BOHOOOOOO!!!!
jag vill vara hos Sarah nu!! JAG VILLL!!! de har e inte okej!!

jaa och de regnar har idag.. jag sitter pa biblioteket om nan undarar! for vi har inge internet i huset.. blaa pa de oxa.
Och jaa jag maste skaffa en ny telefon, for jag pallar inte min langre!! assa den amerikanska som jag fick av familjen..
Den suger och ar ca 8916479627ar gammal....

Men jag maste fa med mej pappan till en affar sa allt blir ratt... vilket jag hatar for jag vill go allt sjalv!!
men aah de maste fixas.. i morrn!! annars gor jag de sjalv...


jaa vad med?
Saknar sarah,, men aa de visste ni nog... vafan hande? 2 helger utan allt... bohooo!!
men i morrn drar vihem iaf!! jejjjeee..
 ska nog till malen i FF me sarah. Hoppas vi kommer hem tidigt..


jaa min bloggning suger just nu... men ni far bilder och sant i morrn.. okeeej..


PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

imorrn C, finally! Som ja ha längte. Kan man ha tråkigare när man inte e med dig..ja tro fan itne det!

2009-08-22 @ 19:48:29
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0