onsdag

soon fredag!! JEEEj for det!
som jag langtar!

Jag fraga pappan i gar nar jag skulle borja jobba idag, svaret jag fick var att vid 8, eller jaa nar Erin vaknar sa han.
Ja men latt att veta nar  hon vaknar?
Men vilket fall som helst trodde jag att jag horde natt vid halv 9, sa jag gick upp... Fan att hon va vaken.. nejnej
hon sov.. hon sover fortfarande... grymt drygt! jag kunde ha sovit till nu!

aja,, jag har legat o kikat pa tv och kakat frukost. pratat me sarah och sa ocksa, saklart..

Idag tror jag att vi ska pa BIO. far val se...... blir inte rikigt alltid som man tror....

Vilket fall som helst ar det super varmt idag. Det star HOT i tidningen, det har det adlrig gjort! och da har det verkligen
varit olidlig varme vissa dagar anda....
Sa idag ska jag inte ga ut pa hela dagen tankte jag. Bara till bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0