27122009

Snart är det nyår!
snart är det ett helt nytt år som väntar.. och jag har ingen aning om hur det kommer bli.....
Det har inte blivit många lugna stunder här hemma.. Idag är den första dagen jag har varit hemma hela dagen.
Väldigt skönt.. Tog en långpromenad med prinsen papi o mami...
Nu har jag precis duschat och sen i kväll ska vi på bio.. Vi ska se den 3dje filmen av stig larssons bäcker.
Ska bli kul.. jag har sett de andra två filmerna redan. Så hoppas den 3dje är minst lika bra..
Annars kan jag säga att utgången på juldagen inte var det bästa...
JAg kände typ ingen som var på Goya! riktigt tråkigt.. tror alla som jag känner var på engeltofta..
men men,, blev en rätt tidig hemgång..
Igår var jag på stan och kika lite, men hittade inget.. bytte bara en klocka som jag fick av Sebe&Angie.
Sen var det jul mat hos morfar&mormor... sen kollade vi på flmen Knowing, menn jag är fortfarande jetlagd
så jag somna efter 20.. Såg klart den i morse. men den filmen var inge bra.. slutet var super dåligt!
Inget att rekomendera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0