Bästaste

Har haft så sjukt kul den här helgen!
Kan det bli helg igen, snälla snälla!
För de andra jag och Sarah är sjuka, vi vet. men vi har sjukt kul ! Speciellt under tiden vi gjorde oss iordning, när vi va på klubben o när vi skulle hem! haha sjukaste ever, men som fan vad vi hade kul! 

Vi drog till en klubb som hetter Fur. Kroppsvisitering när man skulle in, man fick inte ha tuggummi i munnen, dom slängde tuggummipaketet, varför har jag egentligen ingen aning om. Men ah , klubben va iaf grymt bra, haha vi får väll se nästa gång om vi kontaktar våra VIP  ! :P 

Slänger in ett citat från carro(MIG alltså) oxå, när vi va påväg hem! ;)
 
"Ja ta oxå av mig skorna så jag kan springa om dom kommer tebaka" 

Bästaste!!!

haha, sarah jag snodde lite från din blogg, hoppas de va okej! 
men du skrev så klockrent.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha de va för att vi va så klockrena! ;p o vi e fan mer än sjuk, haha! But i like it! (: Bästaste ever.

2009-07-13 @ 04:34:52
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0