Det blev köttbullar

Jag har gjort köttbullar idag! kyllingbullar..
jammiii.. tänkte göra iordning maten innan Garry&Susan kommer hem.
För ju fortare vi käkar, ju snabbare kommer jag i väg till D.C. För dom ska skjussa mej!
så därför jag e så snäll idag.. ;)

Så jag har gjort allt som stog på mitt schema idag.
Jag har nästan packat klart. 
Jag ringde Sarah nyss och frågade om jag behövde ta mig handduk,plattång osv osv.
Hon e så söt o sa att jag inte behövde ta med mig nått. Tack! hatar att släpa saker...
Så nu behöver jag bara ta med mig kläder som jag sa ha på mej imorgon. Och de är inte de lättaste! fan
vet gudarna vad man ska ha på sej alltså.. så de e ändå ett jävla släp på kläder.
Men vi ska ut o shoppa imorrn så ;) Om de e inte e kanon väder, då blire stek vid Sarahs pool.

PICS


Målat mina naglar






Ikväll ska vi på bio också,, tror vi ska se Hangover! men jag vet inte än, vi får se vilka som går när vi kommer dit.


jeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0