FRIIIDEEEEJJJJJ

idag ar det fredag, och fan vad jag har lengtat!!!!!!!!
entligen..

Idag har jag inte jobbat ett skit.. mitt jobb e javligt soft alltsa.. jag ska inte klaga!
Borja med att ta min springning.
men sen har erin vart borta med nagra kompisar pa nagot stalle + att mamman e hemma!
sa jag har suttit ute och solat, vart pa banken, malat mina naglar...
hahaha,, d e soft. men jag gillare..
nu har jag nyss vart och kakat.. nu ska jag ta en dusch, sen ska jag gora mej lite iordning sen
drar jag till D.C.


IKVALL BLIR PARTYYYYYYYYYYYYYYYY!!! och jaa, jag ska bli battre pa att ta bilder! ja!
men forst lar jag kopa mej en vaska sa jag kan ta med mej kameran... PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Majs

Baby vart håller du hus ? :(

2009-07-26 @ 19:39:20
Postat av: Majs

Baby vart håller du hus ? :(

2009-07-26 @ 19:39:31
Postat av: Anonym

Caroline, nedräkningen har börjat! :D ja kom just hem ja, tacka gudarna för att dom sov, haha ! O ja , jag har släckt lampan på toan, ! Skandalöst ja vet! ;P

2009-07-27 @ 05:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0