HELG SNART!!!

YEEEEEEEEEEY! Jag har redan börjat tagga!! haha.. 

Jag behöver verkligen shoppa, klänning, skor osv.... Och det är inte så kul att åka iväg vid 6-7 tiden och göra det.
Så jag frågade Erin om hon är med på en shopping dag! Vem tackar nej till det liksom?
Så i morgon efter träningen blire en hel dag på Fair Fax mall!! yeeey..

ska bli riktigt najs!!! och jag ska inte komma hem tomhänt! jag vet redan skor jag vill ha, hoppas jag bara kan ha dom. har inte provat dom. let´s see tomorrow!

Dagen som varit då kanske ni undrar om:
Vaknade vid 9 (fast jag kunde sova till 11!)
käkade, solade till 11.15
träning 11.30
Sola och käkade
Guitarr 15.30
Gold Stone
Sov en stund
Sen kom G&S hem och vi åkte och käkade
Power Walk
Dusch
Bloggat
NU TV!!!! 


SOV GOTT:: LOVE YAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0