My 4th of July

Hejsan!
Igår hade jag en verkligen hur rolig dag som helst!!! 

Och för er som inte vet vad 4th of July är så är det USA:s nationaldag

Började dagen med att göra mig färdig sedan tog jag mig till metron och tog den in till DC.
Vi hade bestämt att ses på Penn Quarter, haha eller jag föreslog de eftersom alla linjer går dit.
Ja så hoppar jag av, och ska möta upp dom utanför. Dom är inte där! Jag får panik! Jag hatar att vara själv,
och har en rädsla av att vara själv, när det inte är meningen att jag ska vara det!
så jag ringer 10ggr till Ellen och 10 ggr till Elin, ingen svarar! Ennu mer panik!
till slut får jag tag på dom, så ska vi försöka komma på vart vi/jag är någonstans. Haha vi försöker på alla möjliga sett.
Tills vi tillslut kommer fram till att vi inte är på samma ställe! Jag var på fel ställe! Danm it! fick traska kanske 2 km, med mina high heels!

När vi väl sågs så började paraden:







Det var grymt mycket folk!! 
När paraden var slut köpte vi glass och gick och satt oss vid en fontän. Det var super varmt
och det kändes som man svettades hundra liter under dagen.
+ att man vile inte dricka så jävla mycket eftersom det är drygt att bli kissnödig.

Efter ett tag gick vi därifrån, det var jag Sara,Ellen och Elin runt och kikade i affärer. Jag köpte en kjol
på American Appreal (jag är ett freak på kjolar just nu) och en klänning på Zara.


Efter vi hade shoppat gick vi till en China resturang och käkade. Jag var såå törstig då!
så jag drack nog upp 3st cola. Det som är bra i det här landet är ju att de är ju gratis refil på läsken. :)

Efter det gick vi och kikade lite mer, vi vill upptäcka DC lite mer. Gick förbi Verzion Center, coolt!
Där spelar blandannat Washington Capitals sina matcher.
Vi hade det almänt bra, skrattade och hade kul. Det är så kul med svenskar här, man får verkligen skratta! för man
fattar verkligen skämten .. 
Vi gick och kikade på några killar som uppträdde, dom var bra tycker jag! gillar ju nigger music jag!

Sen inväntade vi kvällen. För klockan 21.15 börjades fyrverkerierna! Dom var grymma!
Och vi var ju inte direkt ensamma i DC denna kväll!

Elin & Jag


Fyrverkerierna bakom management, det var coolt!


Efter det gick vi hem till Ellen och sov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0