home again

Jag hittade springskor!!!!!!!!!!!!!!!!
yeeey.. ett par riktiga new balance. De ska ha bra skor har jag hört, så hoppar dom passar min mongo fötter också!
Papi kör med sånna skor och han har inte klagat...

rosa och fina också****

sen köpte jag en ny sporttopp (vilket jag aldrig hittar annars, eftersom jag vill att dom ska sitta på ett speciellt sett)
och ett par nya löpshorts.


och så köpte jag fransk manikyr sett, eftersom jag glömde mitt hemma..

Nu har jag nyss käkat min middag. Bestående av banan,yoghurt,rostad macka (bröd som jag tål)
och oboy! Jag har fått nå freak på Oboy. Dricker det varje dag!  och jag vet att det inte är de nyttigste , jag vet!
men de är ju såååå gott! Vissa perioder får jag nå fnatt på vissa saker.


Sov gott.. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0