ingen springtur

Gick upp i morse, gjorde det vanliga satt mej i soffan, gjorde frulle sen när de är dax att åka
då kommer mamman och säger " erin ska inte på träningen, hon har sin vecka" jaa ni fattar väl.
Ok sa jag, då blev det som sagt ingen springtur för mig. Jävligt surt! men och andra sidan är det bra för mina ben.
men vafan ni vet, jag hade inte duschat håret igår bara för att ... ååh så de va inte så kul

Så jag gick ner tog en dusch aah och nu ligger jag här..
Senare idag ska vi nog på Harry Potter. JIPPIE ( NOT ) 
haha jag gillar inte HP, men jag ska försöka.. så ni kan få en recension sen!

Jo jag har tvättat min sminkborstar idag med, det behövdes!! och nu håller jag på och tvättar...

rena och fina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0