Movienight

Hola!
jag gillar att säga hola, kanske en spanjor de får bli ? ;)

Ja idag har jag legat o stekt ett tag på altanen. Fan va hett! de går ju typ inte. Nu har jag iaf köpt hem coke, så jag 
kan släcka törsten !! finns de något godare? ett glas me coke & massa massa IIIIIS

Jag gick in efter ett tag för de va för varmt! så jag åkte och handlade lite, vi lära ha mer frukt o sånt.
Så jag styrde upp det. Erin är med en kompis så behöver inte bry mig så mkt!. NAJS..
Men ärligt lekte man med dockor när man var 14 år? haha inte jag iaf!!

Nu ska jag ta en dusch, jag har inte duschat än sen min spring tur i morse. haha!
men man svettas ju ändå när man solar :P

Sen blire BIO!!! yeey.. Alla andra ville se transformers, men jag ska fan se Age Ice ( MIN FAVVO FILM!!) jag bryr mig inte
jag går själv om det är så.. jag ska gå på den !!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0