Pyssel

Jag och Erin åkte till en jäääävla stor pyssel affär.. Jag älskar att pyssla me saker som jag själv ska använda liksom
Så jag gillade den där affären.
 Jag gjorde dessa armband

På belocken med text står det :
Give me a place to stand and I can move the world.
På den andra står det: STRENGTH

Erin pysslade med en träplanka, målade och grejade.

där har ni en bild på hennes äckliga majskorvar också.. Corn hotdogs, man tar ut dom från frysen och lägger dom i ugnen.
De ser aaaaaaas äckliga ut!

Yee  vi har inte gjort så mycket mer idag, legat i sofan och kikat på tv.. jag somnade. jag är så jävla trött hela tiden!
sen när föräldrarna kom hem åkte vi på resturang och käka... dom hinner inte göra mat ;) haha, lathet?
Men jag klagar inte! :P
nu är jag trött igen, så nu ska jag zippa tv, sen sooova :P
Jo de regnar här för stunden.. för den som undrar.
Jo och just de jag ska ta kort på området snart också,, så ni får se hur jag har de ;)

peace,, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0