sitter med en cola i handen

FAN VA GOTT!
har nyss vart och handlat, de gick bra att ga efter jag tagit tabletterna! sa de va javligt bra!
kopte hem mer bonor ocksa! hahaha;;;

de enda som ar problemet nu for oss i kvall ar att vi inte har hittat var langare an.. booo :(
men vi ska jobba pa de.

Nu ska jag lagga mej pa soffan, och sova tror jag.. men grejjen ar den att jag inte ar sa trott nu efter jag
tog tabletterna blevjag pigg!  erinleker iaf med en kompis! yes! haha...

btw sa jag att det ar monligt har idag!? kan inte ens tro de. forsta dagen de e de sen jag kom.
jag har till och med leggings pa  mej idag, men de e lite overdrivet for de ar inte sa kallt.. haha
men skont att ha nar mane hemma.. for de e kallt i huset...

Nu fick jag mess, tror de va av Sarah, ska ga och kika! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0