STOPP I TOAN

FAN ja det är verkligen stopp i min toa..
Vad ska jag göra? 
Det bara flyter där nere.. fan jag vågar inte säga till, för om nån ska hjälpa till så kommer dom se allt som är i toan.
= JÄTTE ÄCKLIGT!


gaaah***


Måste fan ta tag i det här, och få det fixat...
men de lustiga var att igår när vi va hos Ellen, så hände exakt samma sak där. Alltså inte tack vara mig, 
haha så ni inte tror att jag e värsta skit monstret liksom.
men  jag tänkte för mig själv,, ååh fan vilken tur att det där inte händer hemma hos mig..
Och just då händer det!!!!!!!

är det ondskan eller?

Kommentarer
Postat av: ellen

men vad konstigt att de blev stopp hos dig me!

mitt forsvann iaf efter ett tag sa ja behovde aldrig saga till kjell, ehm kan du hjalpa mig me en grej? haha ackligt va de iaf :(

2009-07-06 @ 01:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0