tillbaka från poolen

Shit va varmt! 
Jag som precis hade fått bort mina bikinilinjer upptill. ni vet som man får om man har halt i neck.
Men idag hade jag en sån bikini igen, och fick fula streck. boho!! 

Vilket fall som helst var det kokhett! men jag gillar inte riktigt poolar, jag menar jag älskar att ligga o sola vid dom.
men  jag gillar inte o bada idom, jag gillar inte klor! så det blir inte bada så ofta!
nu är jag bajs hungrig, så jag öppna en bönburk. JAMIE!! haha ni tycker säkert jag är äcklig nu.
Men jag gillar de, och de är nyttigt!  som jag och Edwina sa förut, vi kan lika gärna öppna en bönburk
istället för chips.... Ahh nästan sant iaf... :P

Kommentarer
Postat av: edwina

Är ju som godis!;)

2009-07-17 @ 07:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0