bortskämd snorunge

haha jaa de kände jag mig som, jaa. Å allt blev fel. Jo jag va och åt hos mormor o morfar(får ju alltid som jag vill av dom) haha nu kommer tycka jag är hemsk nu. Men vilket fall som helst så sa hon igår att hon skulle göra lax till mig idag, men jag sa sen att jag ville ha torsk. Då frågade hon mig hur hon skulle göra den, då sa jag i ugnen.
så nu när jag kom och skulle äta, hade hon gjort lax åt dom och torsk till mej. felet var bara att hon hade stekt torsken, jag vet ingen som har stekt torsk förr. men jag gillar inte så mkt stekt mat, hatar allt fett som man lär steka i. Däröfr föredrar jag att göra maten i ugnen istället, blir mer krispigt då.
så frågade jag henne varför hon frågade mig hur hon skulle göra den om hon ändå inte gjorde den?
jag tyckte inte torsken var så god, och jag säger ju de jag tycker...
så jag åt inte mycket sen gick jag.. Ja man kan ju inte kalla mig trevlig på den punkten.
Men men jag kansske har en bad day? Or not.. nee jag har ju inte ens det.

Fyfan för mej! men om man frågar hur man ska göra, och sen gör man inte så. varför frågar man då?
Ne de är nog mitt fel ändå, hon har ju ändå stått och gjortr oring maten åt mej. jag sak nog bara tacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0