busy

ja jag har lite saker att fixa.. kom precis hem, har vart på Jossans avslutning. Alla var så finklädda. så kul att se
men jag tycker att alla tjejer börjar ser äldre och äldre ut. tycker fan att jag själv ser yngre ut än flera. tiden går så fort än då, ta det lugnt!!! va barn när ni kan :P
jaja efer de åkte jag direkt och lämnade in sverige handuken Erin (mitt au pair barn) ska få. En sverige flagga. tyckte det skulle passa bra eftersom hon är simmare. Jo jag lämnade in den för broderi. Hennes namn måste ju vara inristat! fattar ni väl ;)



Jag och maja.. coolt maja är lika gammal eller nästan yngre än Erin hon jag ska ta hand om.

Marre och Jossan♥

Glada tjejer

Marres söta lillesyrra igen


Nej nu ska jag kilaiväg, eller ja jag ska sitta kvar här. de är nån chatt med au pairer som jag tänkte kika va de va för något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0