God förmiddag allesammans

Hejsan hej!
I dag har jag inte hunnit med allt för mycket än.

Det är strolande sol, och kanske 34grader. Supert!
Imorse gick vi upp gjorde frukost, sen åkte vi till träningen.. Satt och väntade där med Erin tills den började, då kutade jag iväg på en springtur. och det var hett!
svettades som en tok, så jag fick svett i ögonen hela tiden.. 
kom tillbaka efter en dryg halvtimme, då satt jag mig i solen och stekte medans hon tränade..
sen åkte vi hem , då kände jag min frukost.  Jordgubar&banan med mjölk, vanilj yoghurt och grapefrukt.
Grape frukten är den goodaste här! är som typ en yoghurt man öppnar så är de fullt me små greape frukts bitar.. me like!

så nu är jag mätt och belåten.
håller på oc h kikar efter en baddräkt, hittade en jag tyckte jätte mkt om.. men nu när jag tänkte klicka på buy, så tänker jag efter. behöver jag en sån? kommer jag använda den? hm jag vet inte.. när man solar vill man ju helst vara naken..
man vill liksom ite få fula linjer.. med en baddräkt får man ju ännu mer linjer.. hm ja vi får se.. :)

nu ska jag fixa en macka till erin.. sen ska jag nog ut och sola .. :D

skriver mer sen.. miss u.. pusssisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ännu varmare i sevrige you know;)

2009-06-30 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0