HEL DAG I SKOLANBÄNKEN

vaknade vid halv 6 imorse, haha crazy I know..  men ni vet jetlagd
IAF så började dagen med frulle,  fanns typ inget jag kunde äta. efter de hann jag med lite internet, 
efter det var de class då vi pratade lite om oss själva och så.. och JA det gick väl rätt bra, jag trodde det skulle vara hemskt.
haha! men de gick bra. vi svenskar har ju iaf de bästa uttalandet tycker jag :P
sen var det lunch, haha pommes frittes var de.. och sallad och cola. så de var väöl (Y) jadå
efter det var det class igen, fick lära oss att inte skaka ungarna,, haha de gör vi inte i sverige,, men men. och lite annat 
sen så fick vi pyssla..
jag gjorde en prinsses krona och armband.. ni får se sen förnu orkar jag inte lägga in bilder! ha lite överseénde med de ;)
sen var det middag kylling o ris  väldigt mycket (Y)(Y)
sen var det international sing along,, vi körde på smågrodorna/grisarna.. hahaha

Sen gick vi till affären som stängde kl 9! men man fick bara gå in om man kom innan 8! CRAZY! vi kom 8.20. så vi fick inte komma in... booo
när vi gick hem från affären såg vi eldfrlugor! jag trodde jag blivit sinnessjuk, inte fan trodde jag de fanns i verkligenheten!
de  var fräääääckt

Nu har jag tagit en väl behövlig dusch och snart ska jag sova... PUSS SÖTISAR

Kommentarer
Postat av: majs

såååå roligt åå läsa vad ni får göra :D

2009-06-25 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0