hemma

Igår var det stor middag här. Mycket god mat! åt så mycket så jag inte ens orkade med den goda efterrätten.
Jag fick fina presenter också, inte alls för att det hade behövts!
Av mami fick jag ett Thomas Sabo armand men några bellocker på. ett dollarmärke bland annat. jeejj

Efter maten började vi förfesta här, sen åkte Jag och marre ner till berggrenska där ida och co var .
Det var mycket bra.. sen gick vi till goya, och de regna som fan så man såg ut som ett helvete i håret sen!
Inne på goya var det mkt mkt bättre än det var i fredags! träffade många gammla ansikten också. :)
sen drog vi på ja liten efterfest, sen tog vi taxi homiii.. sen vaknade vi upp vid 1, och var lika taggade igen... hah

vi kollade på Patrik 1,5 idag , jag tyckte den var dålig. men jaja nu har man sett den


men jag lägger upp nån bild sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0