Massa massa

Ja som ni vet var vi i NYC i går, jaa asså så grymt jävla cooolt!!!! fattar ni ? ni måste dit.. 
det var den colaste stad jag någonsin varit i. Vi åkte på en guidad tur, som var cool.. hann med och se mycket! men fick vi free time, i typ 3 timmar.. Jag, sabina och emma rusade runt där som galningar... haha hann med 3 affärer..
Victoria Secret, Forever 21 och H&M... mmmm och de blev lite mumsiga underkläder.... grr , haha..

Jag hade så jävla kul i NYC, fan va vi skratta! Alltså om vi var där i 8timmar, skrattade jag säkert i 7.. haha!
det var grymt!
dit ska jag åka igen igen igen... jeeejj...
men jag kan inte ladda upp bilder nu, för att jag har ingen adapter och mitt batteri dör snart.. bajs..
kan addaptern komma nu nu nu!


Ja idag lämnade vi skolan, och nu är jag i min värdfamilj! fattar ni, jag ska bo här i ett år......
:) :)
Imorgon är det tävling,, haha jag trodde det var möte.. meet,, haha de e simtävling.. coolt! var uppe vid poolen nu när vi kom... de kommer bli mkt fok i morrn..
men hörrni jag kan skriva mer i morrn, jag är stressad nu och jag är jääävligt trött. jag sommnar här..
jag e forfarande jetlagd...


MISS U FRIENDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0