onsdag i NY

dagarna rullar fast det är mkt skola... men de funkar bra!
idag har vi fått visa vad vi gjorde för pyssel igår.. de flesta gjorde saker från deras hemländer, men det gjorde ju inte jag..
hah, jag kanske skrev de igår att jag gjorde en rosa krona som man kunde sätta på huvudet och sen gjorde jag 2 armband, ett i sveirge färger och ett rosa :)
när jag skulle stå upp och förklara sa jag, jag gjorde en krona för jag gillar kronor. Jag gjorde ett sverige armband för jag är från sverige, och jag gjorde ett rosa för jag gillar rosa.  NAAAAAJS

Det kommer kort!!!!!!!! promis

men inte nu , jag är alldelles för trött..

Vi har också pysslat mer idag, vi fick i uppgift att göra en plansch om den åldergruppen av barn man ska se hand om..
Jag blev såklart ensam.. hehe.. jag ska ju ha en 11åring.. de flesta har 2-3 åringar..
Men läraren joinade mig, hon va super söt... eller är...  efter vi hade suttit och pratat sa hon att hon vekligen tycker att vi svenskar är överlägset bäst på engelska... skönt att höra!

sen har vi käkat och så,, inte för jag har ätit så mycket idag, maten är inte den bästa!! och sen kan jag ju inte äta vad som helst heller.. men det vet kocken så han lagar annan mat åt mig ibland....

Vi har också haft besök av en polis idag, han pratade om säkerhet.... ganska självklara saker tycker jag då, men nu är ju jag från sverige också... allt e inte själklara för de andra.
En sak som var mycket alvarlig var att man absolut inte får dricka om man inte är 21... trodde inte det var så himla viktigt! men det kanske låter mer än vad det är..


JAJA,,, nu ska jag ta en dusch.. FAN EN MYGGA BET MIG!!!!!!!!

IMORGON ÄR DET NYC!!!!! jeeeeej

Kommentarer
Postat av: Sara

Carroooo I MISS YOU :D de låter så jävla spännande.

Hoppas du får det bra.. imorn äre peace and love för mig och på tisdag åker jag till tunisien.. see you soon (eller inte) :P

2009-06-26 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0