sunsunsun

ja idag har jag alltså varit på stan med min käre mormor.. Eftersom hon och morfar åker till Budapest på onsdag(nästa) och jag åker nästa måndag 22a. Och då kommer vi inte ses på ja ett år typ. så då har jag tänkt spendera lite tid med henne nu den sista tiden. Vi satt och solade ett tag först, sen åkte vi ner på stan. Kikade runt lite, sen gick vi och åt.  Jag köpte också lite saker jag ska ha med mig på resan, om man kan kalla det resa. Eller? jo men lite resa är de väl ändå. Köpte några nagelack och sen björk&berries smultron lotion, de är den bästa som finns!!

ja nu ska jag och mami backa pizza, sen sak vi se slumdog millionaire. ÄNTLIGEN 
haha jag hittade den aldrig på PB  bara för jag hade stavat namnet fel. dåliga jag men nu änltigen ska vi se den. Hoppas den är lika bra som jag tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0