@ today

Ja som jag skrev tidigare var det luch och Wii fit som gällde.
Efter det så åkte jag och Garry ut och körde bil. Jag skulle "lära" mig att köra den stora bilen.
det gick bra. men jag kan säga er att jag inte tänker parkera nära en annan bil! haha

Nu på kvällsidan har jag börjat kola på classer jag vill läsa på collage. Jag vill nog läsa Fashion, men jag vet inte om det finns. annars kan jag tänka mig hälsa&fitness, eller dance. Let´s see.
Sen gjorde vi mat, kyckling &bakad potatis och sallad, för den som vill veta.. 

Nu ska jag stänga av allt och lägga mej och kika på tv. Det finns så sjukt mkt bra på tv:n här :) me like.
sen har dom sååå många filmer också som jag kan kolla på, och tv spelet är direkt utanför mitt rum. 
så jag kan ju inte bli utråkad....

Ja imorgon är min första RIKTIGA DAG! lite scarry. Jag ska upp och väcka Erin vid 7.40
efter det ska vi åka till hennes träning som början 8.35-9.30
Under den tiden tänkte jag stoppa in Ipoden i öronen och take a run.
sen kl 2 ska Erin till tandläkaren. Under tiden emellan så tror jag att hon ska leka med sina kompisar.
För det gjorde man väl hela tiden i den där åldern, börjar gilla killar osv.. de märkar jag ju på dom när dom pratar.

haha jaa jag vet att jag skriver as mkt just nu,, men ni vill väl veta? eller är de bara jobbigt?
ska jag dela upp inläggen? va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Frida C

tycker inte alls du skriver för mycket, jättekul att läsa ! :D hihi.

2009-06-29 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0