blöt hund

nu e jag hemma från stan. Var som sagt där me mormor. vi lunchade och kikade på käder. Eller vi kollade mest till henne, men så kräsen som hon är så va de inte lätt. Ni vet gnäller för att hon är för tjock, att de inte sitter bra och så vidare. Ni vet ju hur dom blir när dom blir äldre..... Men tillslut hittade vi lite åt henne. Det va skönt! sen köpte vi en present till Sebbe. han fyller ju snart. Tjejen i Gant butiken var så gullig. Jag då köpte ett par jeans leggings till :) och så ville jag ha ett linne/klänning på MQ. Blev skit glad att de fanns kvar. Tar med mig både 34 och 36 in i provrummet. Provade först 34an, den satt bra, fast jag tyckte den va lite trång. Allra helst med bh på. och plus att jag ville att de skulle bli lite längre. Då tänkte jag 36 lär va perfekt, dra på mej de, och sen ska jag  dra upp dragkedjan nee då e den sönder! ni vet när den bara drar på ena sidan. FAAAN liksom!! fanns ingen mer heller i 36. så nu ska jag höra om den finns i valbo. Annars får jag kika i Stockholm, ska dit på onsdag. För den ska jag ha!!!

Nu ska jag kika i lite kataloger och tidningar här. Lär värma mej, buhhu jag cyklade till stan idag (+ till mej där), på dit vägen var de helt ok blåste lite ochså. Men nu när jag skulle hem så regnade de, blää. och de regnar ju mer när man cyklar också känns de som. så nu e jag blöööööt


vad är bra med regn egentligen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0