homiii

hemma efter fika,golfrunda,middag.. 

ja hej!
jag är riktigt trött nu, ska nog bara kika ett GG avsnitt sen sova. Big day tomorrow!
som sagt fyller brorsan år imorgon, så det blir riktigt grillparty här då. mer om de imorgon


Fan va skönt det var att spela idag, det gick faktiskt rätt bra idag med. Utom på sista då floppa vi totalt.
haha, jag sa till Marre, fan nu ska jag spela bra och avsluta på topp. Jag har liksom inte slagit in i skogn på hela rundan säger jag glatt!
så for jag hade sagt de sa jag peppa peppa... och tog i trä
men va tror ni händer då? såklart att jag slår ut i skogen. haha så sjukt
men de va rikigt fint väder också, så de va skönt som fan


först jobbade majsen


visst ser de bra ut?;)


marres grymt snygga bag, avis !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0