happy thanksgiving

HEJ!! :)
Har varit ledig sen i tisdagsmorse.
Pa fodelsedagen hade familjen lagat middag och bakat en jatte god tarta som jag kunde ata!
Sa kom Rebecca over och joinade oss, det var trevligt! Jag fick en super snygg tavla av Rebb med bilder pa mej och henne och min 50!! :) alskaren!! NI MATSE SE DEN! de ska ni :)
Och av familjen fick jag ett par skor, 130dollar presentkort pa spa och present kort pa musik.. Valdrigt gulliga! dom e sa sota! :) TAckitacki....
Sen efter middagen och DEN GODA TARTAN sa akte jag coh rebb och traffa dom andra tejejerna..
Av dom fick jag presntkort pa min favvo affar... VS saklart! ;)
Och efter traffen me tjejerna akte jag hem till sakallade SID < haha.. LOL om man far saga sa, nej det far man inte.. hatar lol.. men whateva
Sa jag hade en superfodelsedag!!

Nu idag akte jag da hem till bastaste!! :) vi ska ha TG har! Far se hur det bli, hoppas pa kalkonii...
Dom e sa sota, dom har bakat och gjort mat som jag ocksa kan ata. :) Sa det kommer bli en mysig kvall.
Far se vad vi hittar pa efter om det bli na skojj. Helgen kommer bli tung! men den kommer bli sa awesome sa ni anar inte! Marlene kommer hit i morgon, sa det blir parteeeeeeeey!!! JEJEJE!
For vi har ju inte firat my birthday an!! it gonna be crazy!! u know it

men vi hors bejbs...


loooove


me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0