hej hej hemskt mycket hej

Tisdag idag och det är ca 25 grader. Vi har legat i parken och solat i bikini nästan :)
Riktigt härligt! jag har tvättat idag också... 
Igår kväll när jag och Rebecca var och kollade på skor så sa hon ååååh, jaa snart är det fredag! Ja ba:: ja det är ju måndag idag? 
haha så idag säger hon samma sak,, Åh snart är det fredag!
Och ja, tacka gudarna för att veckorna går fort! :) snart e det helg och då mår jag bra igen....
Helgen var nog bland de bästa helgerna jag har varit med om här..
Fredagen fick jag träffa "Ppppp....." som i.. Vi hade det super bra. Synd bara att vi lära gå upp
tidigt och åka iväg på lördagen.
Lördagen hängde vi hos Sarah för hennes hostkid fyllde år. Så vi skapade vårat egna lilla kalas,
eftersom vi inte hade tid att vara kvar på kvällen!
Lördag kväll var vi med några kompisar, och då det var dags att åka till klubben så bestämde vi oss
för att åka och träffa våra kära kompisar "sid&sagge" där vi spenderade vår kära lördagsnatt.
Vi kunde inte sova ut på söndagen heller för busy som vi är så hade vi ett möte på söndagen. Resten av söndagen chillade vi och åkte hem till AJ och kollade på film. 
Sen var man allt annat än onöjd och pigg! för mycket sömn fick vi inte.. men behöver man sova så mycket när man är 19? nej.. och andra sidan så kan jag sova hela dagan apå veckorna.
Inledde veckan (alltså igår måndag) att sova till kl 2.. idag till 12.. och imorgon ska jag va på gymmet kl 9!
för vi ska gå på en class som den heta intruktören kör! men dock fick jag reda på att hane gift! :( boo
Idag har jag vart ledig också.. eller jag jobbade 7-7.30 imorse som vanligt.
så ska snart klä på mi och åka till gymmet lite senare :) just nu e jag så proppis så jag mår inte bra.
Jag lagade jätte god mat idag. Pasta med pestosås :) jummie
Sen kan jag bara säga att BB vi är nog dom bästa som kan finnas! :)
NCEBSGAU... jabaadabadooo
peace
Im out!

Kommentarer
Postat av: BB

Finns inga som kommer upp i varan klass! Vi e helt enkelt bara troligt javla best! <3

2009-11-18 @ 04:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0