hett javla land

Ni anar inte hur manga heta det finns har.. jag dor!
Jag har nog inte sett en anda het innan jag kom hit.. om man jamfor alla heta har!
gaaah..

men den hetaste ar ju anda


men det finns manga anda heta,,, gaah manga jaa manga!



Ja bland annat pa gymmet, dar finns det iaf ja minst 3 (och da menar jag javligt heta!) sen finns det andra ratt schyssta. Idag nar jag och Rebecca va pa gymmet, sag jag ut som ett helvete for jag forsov mej!
Stallde kl pa halv 9, for jag skulle aka lite innan 9 och plocka upp rebb och ga pa banken innan hade jag tankt.
Men nar jag slar upp ogonen sa e klockan halv 10, ja ba ringer rebb och sager jag e dar pa 5. Sa jag ba kasta pa mej kladerna o drog. Ja sajlvklart ar hetingen sjalv dar... aaah gaaah,, hethethet!
han jobbar dar.. o ja han e het! han e sa jalva het! nee men arlig, mar jag bra.. ju mer jag tanker pa han ju hetare bilr han..  ja som tur va ska jag ju snart tillbaka till da gym!
Va har jag annars gjort idag, jo vi sparng in pa malen, jag kopte nalar, sa jag kan sy lite iaf!
annars lagat mat och suttit vid datan.. nu ska jag springa upp o fixa min tvatt :)


pusssssssssssss o vet ni, de e fredag imorrn! :) JEJE

Kommentarer
Postat av: S

50 e miiiiiiin! <3

2009-11-12 @ 21:44:39
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0