i know you like it

här sitter jjag svälld som en hamster.. boo :(
Jag ch rebb ska snart iväg o käka, sen ska vi åka inlines.. 
tog nyss en ipren, boo jag vill va fin i helgen. 
:(
Men jag tror eftersom jag och Sarah är med varandra så mcyket så tror jag att allt vi gör smittas.
Det här med visdomstanden, hon hade ont för några veckor sedan. nu är det min tur.
Och ja de är inte det enda som smittas! vi har blivit en person :)
inte du och jag.. utan vi helt enkelt :)
men visst e det lite lustigt ändå?

Kommentarer
Postat av: S

Det gillades starkt. Inge du lr ja , bara vi! NCEBSGAU! <3

2009-11-19 @ 01:52:34
Postat av: D

VARFÖR gör du så konstiga miner med din mun hela tiden? Vore mycket finare om du log lite grann :)

2009-11-19 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0