no I can't dance but I can dance on ya

Yo niggas...
sup?

jaa hejhej! nu mar jag battre! garanterat mycket battre! och idag e det lordag!! jejejej
har haft LCC mote idag, vo slackte brander.. Det var en het brandman,, bla.. JEJ
han tyckt ejag sag ut som en superstar nar jag hade pa mej brandmansjackan..
Sen nar vi hade genomgang om brander sa sa han att jag skulle ta av mej mina solglasogon for att vi var inne.
o han fragade varfor jag hade dom pa mej inomhus? OCh da sa jag att jag hade dom pa mej for jag hade trotta ogon. Men jag behovde ta av mej dom enda... Sa jag blev typ sur, eller aah han trodde det.. Vilken jag blev iaf lite pisst...
sa nar vi gick ut igen och skulle kika p abrandbilarna sa gick vi en svang och han forklarade att dar han kommer ifran" var det otrevligt att ha glasogon pa sej om ingen annan hade de.. och han ville att jag skulle forsta det.
jaja whateva! han va ju iaf het.....
men jag tyckte de va iaf trevligt av han att ta mej at sidan och forklara... for han sag nog att jag blev lite sur.. :)

ja och till min tand.. den e mktmktmktmkt battre! smartan e borta, nu e det bara stygnet som gor lite ont! men kakar tabletter det gor jag iaf... typ 12 per dag :/


on ya on ya on ya!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0