roller skate

Jag Rebecca och hennes kompis har varit och åkte rullskridskor ikväll..
Haha, det var skit kul! och så gick vi på laser zone också. Vi ägde de andra laget , vann med typ 72-50
Men det var kul :)  men lite crazy. Rebecca och hennes kompis ( vad för namn? jag e verkligen sämst på namn, jag har varit med henne hela kvällen men jag kommer inte ihåg namnet) Förlåt! IAf dom hade sminkat sej och satt upp håret i disco stuk. haha! 
För det var ju disco där inne, så det var kul :)
och jag provade riktigt rullskridskor för första gången också... men dom var inge roligt att åka på.
När vi gick ut där ifrån så kommer han som jobbade där utspringades efter oss och frågar om han kunde få en kram av nån av oss. Rebecca studsa upp såklart! hon fick ställa upp på de :)
Nu har jag nyss pratat med bästaste... nu e det dax för sängen
Love caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0