awake

helgen var så jävla bra!
På fredagen kom Sarah& ellen hit. vi kikade på film och tog de lugnt.. sen på lördagen fixade vi naglarna
sen gick vi ut och käka med min hostfamily, och erin hade sitt kalas på resturangen..
Vi var på en fonu resturang.. det va skiiit gott! men jag tror vi alla åt för ungefär 4dagar.
och då överdriver jag inte! så mätta och betlåtna tog vi
 bilen till arlington.. och sen gick vi ut i D.C... Asså D.C is the shiit!!
vi hade så jävla bra!
sen kom vi hem kl 7 på morgonen, och vi hade klockan ställd på 9! för vi skulle på hockey på söndagen.
Caps-rangers... Capitals vann med 4-3.. rätt på bra match..
Efter det gickvi och shoppade lite.. och så vanligt hittar man ju saker på VS.. Så det blev en till bh och massa
bodylotions.. jej!
sen gick vi och käka, och tog de lugnt!
jag  har massa biilder.. ska tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0