behagligt

Ligger ute och steker.... D va ett tag sen jag orkade med det, för det har varit så himlans varmt!
Men nu är det rnt 30 grader, och de känns bra... lite varmt.. men jag va på väg att bli ett spöke, med prickar dåra!
O de e inte okej!
Har fan aldrig haft så här mkt finnar. Men jag googlade lite igår på om man kunde få finnar av cola, eftersom de 'är
den största skillnaden från hemma.. att jag dricker mer läsk!
och ja man kunde få de... så får väl lägga av me de då :(n boho
Men att ha finnar e inte okej, så får väl offra allt jag kan! och sen är de ju inte ens nyttigt
Ja jag ligger ute på gården med datan med mej, de är rätt soft.
Men frågan e om jag sitter mer vid datan än solar?
jaja whatever, skönt e de iaf!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0