gymmet

Som jag tränade igår.. åkte dit 17.30 och åkte darifrån 21.30..
men e de snygga dar så får man!!
Men jag kan ju inte påstå att jag tranade hela tiden. Satt och surra med Sarah en hel del. såaklart!
de e en deal. varje dag, helst hela tiden!
Haha, men alla på gymmet undrade nog om jag va dar for att prata i telefon eller trana.
Men de e ju sånt man får ta :P nar man har vardens basta blaa pa telefon

men ja holl på att få en chock i går, vi trodde att inte Sarah hade gratis till mej.. MEN TUR!! de har hon.
året e räddat!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade, då skulle mamman och Erin åka till skolan. Jag fick vara hemma
for maten skulle komma den tiden. Ni vet hemleverans av matvarora. Så jag fick ta emot dom.
sen har jag legat och kika på tv, hittat lite musik som vi ska ha på lordag.
Nu ska jag ta en dusch, sen ska vi till IKEA :D jeeeej
Jag Sarah och Ellen :)   de kommer bliiii naaaaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0