hejsan

Hejsan.. Tisdag har gått..
eller ja jag har sovit bort den... vaknade 2.30 då va de paniken, jag hade glömt bort att jag skulle plocka upp
Erin kl 2.50 men matsäck o allt.. Men jag hann! Tänk om jag inte hade vaknat....
Jo men jag va vaken en timme på morgonen för det var en som skulle kolla AC:n och den e i mitt rum..
Då låg jag ute i solen lite.. Hoppas det blir fint väder resten av veckan med!
När jag slutade åkte jag i väg till gymmet, och efter det mötte jag upp Rebecca och Kathi. Vi gick till Starbucks (fats jag inte e ett kaffe fan) och efter det shoppa vi lite.. Jag fick med mej en klänning hem.
Efter det har jag bara legat i telefonen.. :) jej
Love 
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0