hejsisi

Jag kanske inte har sagt det innan, men nu har iaf Erin borjat skolan.
Igar borjade hon. Sa nu e jag ledig hela dagarna. fran 7.30-15.30
Vilket e skont. Idag sov jag, sen sa akte jag till Rebecca. Vi har kikat pa kamera till henne, sen akte vi o handla mat, sen akte vi runt lite...

Min vardfamilj e sa sota. Igar foljde jag med dom och kakade mat pa kvallen. Jag brukar inte kaka middag med dom,, eftersom jag tycker att allt blir sa sent da. Jag vill sluta och sen vill jag aka dareifran typ till gymmet eller sa.
Men iaf sa foljde jag med igar, och da sa dom efter aaah tack att du foljde med idag, de va verkligen trevligt!
Sa soota :)
men assa de e inget dumt mot dom eller nagonting, men jag vill tycker det blir for sent att aka till gymmet vid 8 tiden, och plus att da har jag isf precis atit. jaja :)

Jag sa inteheller det att jag traffa Catta&Nicke i lordags ocksa.. dom hade med sej lite saker till mej hemifran!
och nu ska ju catta va har ett tag, sa jag surra me henne idag och imorrn ska vi shoppa! :)

Nu ska jag vanta in Erin, sen far vi se vad vi ska hitta pa. Blir middag hemma idag med! for gymmet e ju stangt tills mandag :( BOHO! jag e verkligen jatte ledsen for det.. inte for att trana direkt, men allt runt omkring :P

Kommentarer
Postat av: sarah

haha ja de e allt runtomkring man e ute efter! ;p

2009-09-10 @ 05:25:39
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0