Jan. 26, 2010

Lördagen i bilder.
Lördagen började jag och Sarah med att sova till eftermiddagen.
Sen mötte vi upp Tina vid malen, gick och kika lite. Jag köpte en ny väska, och massa kedjor
som jag kan pimpa med.
Sen åkte vi till Chipottle och åt. Jag och Sarah försökte tagga Ellen för utgång.
Men hon var tveksam efetrsom alla hennes id var borta. Men vi kunde fixa de, så det var ingen bra ursäkt :P
Så då tog vi saken i egna händer, skicka iväg ett sms så var de klart!
Nu var det bara att få med henne också.. :) vi satt oss i bilen, och då säger Tina, ja jag vet inte om jag ska följa med er eller inte.. vi ba, vill du? Jaa men komigen! alla..
Så det blev jag, sarah, ellen, Tina och El som drog till fur :)
Där festade vi hela natten, till morgonen. Sen åkte vi hem till Winston på ef, tills vi somnade så sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0