kick boxning

Jag och Rebb var pa det idag., Alla borde vara radda for mej nu!
shieeet....

Sen har vi kollat klasser som vi matse ta... for vi matse ju plugga :(
men jag tror jag e intte pa weekend classes... Orka ga i skolan anda till jag ska aka hem om jag borjar nu...

Iaf sitter och kikar online nu pa sebbes match.. dom moter leksand idag... dom leder

Jag glomde min adadpter, eller det ar inte en adapter men en grej som andrar utagen till min dator..
Sa min dator ar dod nu :(
men mami skulle ksicka den,, sa hoppas det gar fort!

aja nu kommer ungen hem snart.....
Undra va jag ska laga for mat till henne idag da..... possposs

Kommentarer
Postat av: Sara Nordqvist

heeej gumman! härligt att du kom fram i behåll :) saknar dig redan.. i sommar kööör vi vettu!!! pussss

2010-01-06 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0