:)


1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? baby
3. Hur lång är du? 1.55 cm.
4. Vem ringde du senast?  baby
5. Vem ringde dig senast? marlene
6. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ok baby. I love you!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om det är något speciellt, annars gillar jag mess :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din pappa? 28 december 2009
10. Vilken ögonfärg har du? Blå
11. När vaknade du i dag? 07.00 
12. Vilken är din favoritjulsång? Santa lucia
13. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ingen  aning
14. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Bejbisen
16. Hur stor är din säng? 140cm nånting
17. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
18. Sover du med eller utan kläder på dig? I bland, annars natt linne
19. Hur många kuddar har du i sängen? 6
20. Vilka städer har du bott i? Gävle, Oslo & Washington
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
22. Är du social? Ja, när jag vill.
23. Vilken är din favoritglass? Vanilj
24. Vilken är din favoritefterrätt? Glass & nutella 
25. Tycker du om kinamat? Ja! det är super gott

26. Tycker du om kaffe?
 Nej
27. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice. 
28. Sover du på någon särskild sida? nej, vettefan hur jag sover. de spelar inte så stor roll
29. Kan du spela poker? Yes, jag e grym

30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
 Nej
31. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, franska, några ord på ungerska.
32. Har du någonsin åkt ambulans? Nej 
33. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET!!!!!!!! hatar klor
34. Vad spenderar du helst pengar på?  Shoppa, äta och ha kul
35. Äger du dyrbara smycken? Ja
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Kendra, The girl next door
37. Sover du med gosedjur? Nej. Men jag har en hellokitty nalle i sängen

38. Vad har du för ringsignal?
 Sweetest ass
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror inte det.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt täcke.
41. Kan du byta olja på bilen? Nej, det får min man sköta :)
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Yes det har jag, och fått bilen bort bogserad
43. Läser du dagstidningen? Yes, varje morgon Washington Post

44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 95.5 WPGS
45. När var du i kyrkan senast? Ingen aning. Nån gång med skolan kanske?
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt. Hatar tält! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu snor jag din lista... Har så jäkla tråkigt xD

2010-03-11 @ 04:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0