hey guys

Föråt att jag inte har bloggat, jag har haft fullt upp. Och jag har haft problem att blogga från min blackberry.
Allt är bra med mig. Det har blivit sommar här, och jag har hunnit med att varit på olika shower. Mc show och bilshow. Det har kommit fram massa människor och frågat om jag vill vara modell för dem.
Förra veckan när vi var på en bilträff kom en jätte söt liten tjej fram till mig och sa. Kan jag få ta ett kort med dej, du påminner mig om en barbie. :) så himla gullig.
Sen ställde jag upp som modell när Antonio och deras club hade fotografering för en kalender 2011 och lite till.
Det är super kul! Modella e super kul!
Fotografen sa efter att han tyckte mest om att jobba med mig :) superkul att höra!
Jag är ju inte proffs än, jag håller på att lära mig.
Just nu är papi o mami här. nu ska vi åka till beachen..pusspuss
jag ska hålla er mer uppdaterade nu :)

Kommentarer
Postat av: casting calls, N-Y

hur går det för dig med modellandet?

2010-08-23 @ 13:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0