hellohello

Helgen är slut, ny vecka på G. Dock bara jobb mån tis :) D är ju Thanksgiving på g!
Gårdagen var jag och Sarah på outletten som nämt, köpte lite julklappar och ett par skit snygga boots! Ni ska få se dom! riktigt snygga! Ni vet dom som finns på dinsko, dom med platå. Nästan sånna fast med kedjor och nitar! så dom är mycket snyggare :)
Jo vi var på IKEA också och köpte choklad och julskum.
Igår åkte vi hem till våra känner "Sid&Sagge" igen. Stannade till nu då vi åkte hem. Eller hem och hem. de är nästan vårat hem. Så himla sköna människor! och vi fick våran favorit rätt serverad också, mokeymeat! 
Det är så himla gott :)
och som ni vet så går jag ju på pencillin nu. Starka som bara den, jag känner mej groggy hela tiden.
Tror egentligen jag inte får köra på dom, så jag försöker köra så lite som möjligt.
okej nu ska jag lyssna på musik, och drömma mig bort till..........
NCEBSGAU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0