Tandvärk!

Sorry att jag inte skrev nagot i gar, men jag lag hela dagen i tandvark!
Min kind e uppsvullen som aldrig forr, men nu ska jag aka till tandlakaren.
Jag har ifs sovit helt okej inatt, men natten innan och innan sov jag som en kratta. For att det gjorde sa ont.
Men nu ska vi se vad dom sager, det anda jag hoppas pa ar att fa starka tabletter sa att allt d
svullna gar ner!

Ja vad ska jag saga mer i allt skit? det ar sol och fin vader idag. Jag vill sola men jag har inte tid! :(
Men jag och Sarah ska forsoka leta pa ett solaruim. De solarium jag och Rebecca va pa dar kunde man ju inte sola om man inte var medlem. Orka bli medlem, sa mkt solar man ju anda inte. Eller jo man skulle kunna
men sa hellsosamt e det ju inte...

Men hoppas vi hittar na, for jag vil lfa lite farg allra helst till nasta vecka. Da e det Thanksgiving. O det blir laang helg.. ons-sond :) jejej!

nej nu ska vi ta bilen till tandlakaren.. scarry! wish mi lack


love


c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0