snö = kaos

Ni vet inte exakt hur det är, men så fort det kommer en snöflinga så skapas det kaos i detta land.
Det snöade igår kväll, inte mycket, några cm. Alla skolor i hela Washington området är stängda.
Det är crazy! 
Inte för att det spelar så stor roll för mig om Erin är hemma eller inte, hon stör mig inte så mycket.
Iaf, Rebecca och hennes unge kom och plockade upp mej erin, och hennes kompis.
Vi åkte och åkte skridskor :) det var super kul! haha, dom är inte de bästa på att åka skridskor idet här landet.
Ungar i SWE är då bättre. Iaf kom 2 st fram till mig (vuxna) en frågade hu rjag kunde gå från att stå still till att
åka så himlans fort. Haha sa jag, jag vet inte :P har gjort det gför länge så jag vet inte...
Den andra, frågade om jag spelade. Men jag sa att jag har, men inte gör det nu....
Aja kul var det.. Efter det åkte vi och käkade lunch på mitt ruby, älskar salladsbuffen där.. :)
nu är vi hemma, jag ligger i soffan och håller på att frysa ihjäl.
Lyssnar på min älskade musik.. vill ni att jag delar med mig av några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0