svarte man

Jag måste berätta något roligt.
Jag satt och kikade på slutet av Erins träning igår. Då dom lekte vem är rädd för hajen?
Jag förklarade för henne att vi brukar göra den på isen, men kallar den who is afraid for the black man?
Hon ba,, whaaaaat? haha o då insåg jag ju verkligen vad vi säger. haha jag skratta så mycket så jag höll på att dö.
vem är rädd för svarte man? haha! Här är det ju jätte rasistiskt att säga så.
Men de är liksom som att man inte bryr sig på samma sak i sverige, kanske för att vi inte har så många svarta, kanske för att vi kommit över det som än gång var ? Jag vet inte.
Men roligt var det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, ja dom är INTE snygga.. kolla bara på alla heta svenskar.! andreas carlsson blir man ju knäsvag av ! ;)

2010-01-28 @ 19:52:30
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0